13 Ιουλίου 2024
ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

LamiaFM1.gr

ΑΚΟΥΣΤΕ ΜΑΣ ΖΩΝΤΑΝΑ

Γιατί τα παιδιά κάνουν καταλήψεις άνευ λόγου; Τι συμβαίνει τελικά με το ωράριο των σχολείων; (Ρεπορτάζ Λαμία FM-1)

Έπεσε σήμερα η… αυλαία για τις καταλήψεις των σχολείων γυμνασίου-λυκείου, όπου οι μαθητές  μέσα από αυτόν τον τρόπο εξέφρασαν τη δυσαρέσκειά τους σχετικά με το ωράριο λειτουργίας των σχολικών μονάδων.

Ο διευθυντής της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Κώστας Σπαλιώρας, βρίσκεται από την αρχή στην πρώτη γραμμή και προσπαθεί να κατευνάσει τις αντιδράσεις των μαθητών και να δώσει ένα τέλος σε μια λανθασμένη αντίληψη.

Με αφορμή τη συνάντηση με τους προέδρους των δεκαπενταμελών των μαθητών από σχολεία της Λαμίας, ο κ. Σπαλιώρας μίλησε στο κεντρικό δελτίο του Λαμία FM-1 96.2 για να μεταφέρει τι ειπώθηκε και αν εν τέλει βρέθηκε κάποια λύση.

«Να εφαρμοστεί το πρόγραμμα όπως ορίζει η εγκύκλιος. Το σχολείο δεν μπορεί να κλείνει πριν τις 2 παρά τέταρτο. Δεν μπορούμε να μικρύνουμε την τελευταία ώρα στα Γυμνάσια και τα Λύκεια, επειδή το σχολικό ωράριο στα δημοτικά λήγει μισή ώρα νωρίτερα. Στους άλλους νομούς δεν υπάρχει γογγισμός σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας. Στο Νομό μας μόνο συναντώ τέτοιες περιπτώσεις,» σχολιάζει.

«Τα παιδιά είχαν ένσταση με το ωράριο για εκείνα που μένουν σε απομακρυσμένες περιοχές. Σε κάθε περίπτωση θα γίνει η κατάλληλη μετατροπή των μαθημάτων για να μην χάνει κάποιος μαθητής το μάθημα και συγκεκριμένα ειδικότητας που γίνονται συνήθως τις τελευταίες ώρες.»

Όσον αφορά το φαινόμενο των… καταλήψεων, ο κ. Σπαλιώρας ήταν ξεκάθαρος.

«Παρατηρώ ότι οι μαθητές ψάχνουν αφορμές για να προβούν σε καταλήψεις! Είναι δυνατόν η διδασκαλία να διαρκεί λιγότερο απο 45΄; Στα ιδιωτικά φροντιστήρια γιατί δεν εκφράζουν αντίδραση και δεν ζητούν συρρίκνωση του ωραρίου και στα δημόσια σχολεία το κάνουν; Τα δημόσια σχολεία λειτουργούν με βάση τα χρήματα των πολιτών… Η στάση αυτή δείχνει αδιαφορία και υποτίμηση ως προς τη δημόσια εκπαίδευση. Μέσα από συζητήσεις μας, παρατήρησα ότι τα παιδιά είχαν λανθασμένη αντίληψη για την ώρα του κενού. Το κενό δε σημαίνει πως δεν έχουν μάθημα, χρειάζεται απασχόληση των παιδιών και επίβλεψή τους. Αν συμβεί κάτι στο παιδί την ώρα του κενού ποιος θα φέρει την ευθύνη;»

«Παρά τις οικονομικές δυσκολίες που έχουμε στα δημόσια σχολεία, πρέπει να υπηρετούμε την ιδιότητα και το χρέος μας σαν εκπαιδευτικοί σε όλα τα επίπεδα και να διαφυλάττουμε μέσα από αυτόν τον τρόπο τα σχολεία,» κατάληξε ο κ. Σπαλιώρας.

Ακούστε σχετικά:

Facebook
Twitter
Email
Διαβάζονται Περισσότερο