Κασιμάτη για το «μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι»: Δεν είχα στόχο να θίξω τους αστυνομικούς
Facebook
Η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Νίνα Κασιμάτη, δύο 24ωρα μετά το σάλο που προκάλεσε το σχόλιο της στο Facebook, στο οποίο έγραψε τη φράση «μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι», έλυσε τη σιωπή της και έδωσε τη δική της απάντηση.
«Η ανάρτησή μου δεν αφορούσε ούτε υποκειμενικά, ούτε αντικειμενικά την αστυνομία», τόνισε η ίδια στην εκπομπή του ANT1, «Καλημέρα Ελλάδα» και έκανε λόγο για μια διαδεδομένη ρήμα, η χρήση της οποία δεν είχε στόχο να θίξει τους αστυνομικούς.