Η προγραμματισμένη δειγματοληψία με Rapid Test για αύριο Δευτέρα στην Πλατεία Ελευθερίας θα ξεκινήσει στις 09.00 το πρωί αντί στις 10.00.
Η αλλαγή έγινε μετά από συνεννόηση με τον συντονιστή των ΚΟΜΥ Ειδικό Παθολόγο Παύλο Μαμακή και με την Περιφερειακή Διευθύντρια Εκπαίδευσης κ. Μπενιάτα Ελενη προκειμένου να εξυπηρετηθούν μαθητές, εκπαιδευτικοί και γονείς που είτε έχουν θετικό self test (και χρειάζεται επαναληπτικό επιβεβαίωσης) είτε δεν πρόλαβαν να προμηθευτούν τα test.
Δειγματοληψίες ακόμη θα γίνουν
Στην Ανθήλη στο Δημοτικό Σχολείο για τα παιδιά των ρομά
Στο Παγκράτι στην Πλατεία
Στο Κολυμβητήριο για τους κολυμβητές που επιτρέπεται να κάνουν χρήση της πισίνας.

















