Με εντάσεις και διαφωνίες συνεδρίασε το απόγευμα της Τετάρτης το Δημοτικό Συμβούλιο Στυλίδας.
Ενα από τα θέματα που προκάλεσαν ένταση ήταν η εισήγηση για την αύξηση των τελών χρήσεις δημοτικών χώρων από τους συλλόγους του Δήμου.
Η μείζων μειοψηφία ήταν κάθετα αντίθετη ενώ η ελάσσων μειοψηφία ψήφισε την εισήγηση.
“Δεν μπορούμε να είμαστε αρνητικοί στα πάντα και στην προκειμένη περίπτωση δεν υπήρχε θέμα καθολικής αύξησης των δημοτικών τελών στον Δήμο μας, αξιολογώντας την εισήγηση και με τις διαβεβαιώσεις που ζητήσαμε από την Δήμαρχο δώσαμε την θετική μας ψήφο” ανέφερε η εκπρόσωπος της ελάσσονος μειοψηφίας Αλεξάνδρα Βεντούρη-Νασοπούλου.

















