Τα νέα ήρθαν και σήμερα ευχάριστα από την Λάρισα.
Τα δυο δείγματα που εστάλησαν για έλεγχο covid-19 επέστρεψαν αρνητικά, ανακουφίζοντας ακόμη μια φορά τους υπεύθυνους του Νοσοκομείου.
Ήδη προς αποστολή στην Λάρισα έχουν συγκεντρωθεί αλλά τέσσερα δείγματα τα οποία ευελπιστούμε να είναι επίσης αρνητικά!

















