Συμπολίτες μας που αυτές τις μέρες του αποκλεισμού επιλέγουν για την ολιγόωρη άσκησή τους τον ποδηλατόδρομο, καταγγέλλουν στο LamiaFm1.gr φθορές και λεηλασίες που ζημιώνουν την ΔΕΥΑΛ και αποτελούν παγίδα για ανυποψίαστους περιπατητές.
Δημοσιοποιούμε αυτούσια την καταγγελία για να διευκολύνουμε και την αρμόδια υπηρεσία να παρέμβει:
“Κατεβαινοντας μπροστά από δευαλ και αφού περάσουμε τις γραμμές κάνουμε αμέσως αριστερά. Είναι το ανατολικοτερο κομμάτι του ποδηλατοδρομου. Μόλις πιάσουμε την ευθεία στην πλευρά των πεζών λείπει το καπάκι. Προς ενημέρωση για την ασφάλεια του κόσμου.”
Έχει πάνω από 1,5 μέτρο βάθος.
Εάν γνωρίζετε και την αρμόδια υπηρεσία του Δήμου και μπορείτε να ειδοποιήσετε θα ήταν ευχής έργον”…
Αναγνώστης του LamiaFM1.gr


















