Πολλές φορές έχουμε αναφερθεί στο πρόβλημα των κατοίκων στον Άγιο Λουκά με τα αδέσποτα τα οποία φιλοξενούνται από μια κυρία και είναι επιθετικά.Έχουμε πάει μέχρι και στον Εισαγγελέα αλλά δυστυχώς δεν έχει γίνει τίποτα.Που μπορούμε να απευθυνθούμε ,δεν μπορούμε να βγούμε από τα σπίτια μας ανέφερε ακροάτρια στον ΦΜ1.















