Άγιο είχε νεαρός οδηγός δικύκλου στην πόλη της Λαμίας.
Συγκεκριμένα, ακριβώς μπροστά από την είσοδο του δημοτικού κολυμβητηρίου Λαμίας, ο οδηγός έχασε τον έλεγχο από το μαύρο μηχανάκι που οδηγούσε κάτω από αδιευκρίνιστες μέχρι στιγμής συνθήκες, με αποτέλεσμα το μηχανάκι του να διαλυθεί, χωρίς ωστόσο αυτός να τραυματιστεί.
Ο οδηγός είχε κατεύθυνση προς το Κάστρο, όπου τις καλοκαιρινές ημέρες μετά τα σχολεία και τις εξετάσεις οι νέοι της πόλης μαζεύονται, ενώ δεν είναι σπάνιο η επίδειξη με μηχανάκια και αυτοκίνητα.
Στο σημείο έσπευσε αμέσως αστυνομική δύναμη και διερευνούνται τα αιτία του ατυχήματος που ευτυχώς είχε μόνο υλικές ζημιές.
Δείτε εικόνες:


















