Το σωματείο εργαζομένων του γενικού νοσοκομείου Λαμίας για την αλλαγή διοίκησης του νοσοκομείου Λαμίας να ληφθούν υπόψη συγκεκριμένα χαρακτηριστικά η αλλαγή της κεντρικής πολιτικής ηγεσίας ενός Υπουργείου δεν είναι απαραίτητο να συνάδει με αλλαγές στις διοικήσεις των μεγάλων οργανισμών. Τις οποιεσδήποτε αλλαγές διοικήσεων από την ηγεσία του Υπουργείου Υγείας, κρίνεται σκόπιμο να
γίνονται στο τέλος της θητείας τους και μετά από την αξιολόγηση του έργου τους. Επίσης το σωματείο εργαζομένων ζητά ο νέος διοικητής να έχει εμπειρία και γνώση, προκειμένου αυτός που έχει επιλεχθεί, να ανταποκρίνεται στη διαχείριση
τόσο του ανθρώπινου δυναμικού όσο και του περιορισμένου προϋπολογισμού ενός Νοσηλευτικού
Ιδρύματος. Ανεξάρτητα όμως από την διοίκηση θα συνεχίσει να επιδιώκει την βελτίωση των συνθηκών εργασίας.
Παρατίθεται δελτίο τύπου:
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΤΟ Γ.ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΛΑΜΙΑΣ

















