Την αλλαγή της φυσιογνωμίας του παραλιακού μετώπου της Χαλκίδας προανήγγειλε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Βασίλης Κικίλιας, βάζοντας στο τραπέζι τη μετεγκατάσταση του εμπορικού λιμένα.
Η Δήμαρχος Χαλκίδας Έλενα Βάκα φιλοξενήθηκε στο κεντρικό δελτίο του ΛΑΜΙΑ-FM1 σχολιάζοντας αρχικά την μόνιμη λύση για τον τομέα των απορριμάτων που έρχεται με τη δημοπράτηση του ΣΔΙΤ στις 23 Ιουνίου.
Στη μελέτη περιλαμβάνονται η κατασκευή δύο μονάδων επεξεργασίας σε Χαλκίδα και Λαμία και ένα κέντρο περισυλλογής που θα λύσουν το θεμα για μία μακρά χρονική περίοδο 25 ετών ενημέρωσε η ίδια και δήλωσε αισιόδοξη για την ομαλή ολοκλήρωση του τονίζοντας τις άριστες συνθηκες συνεργασίας μεταξύ των δημάρχων και των φορέων.
Για την ανακοίνωση του Υπουργού Ναυτιλίας που αφορά τη μεταφορά του Λιμένα στη Βοιωτική πλευρά, η κ. Βάκα ανέφερε ότι είναι μία εξαιρετικά θετική εξέλιξη που σε συνδυασμό με άλλα μεγάλα έργα που δρομολογούνται στην περιοχή θα αλλάξουν τις συνθήκες σημαντικά προς το θετικό, αναμένοντας όπως είπε με ανυπομονησία να τα δει να ολοκληρώνονται.

















