Έντονη βροχόπτωση και χαλάζι χθες το απόγευμα στο δήμο Δομοκού ειδικά σε Ομβριακή, Περιβόλι και Αγραπιδιά σε μια έκταση 5.000 στερμμάτων.
Το φαινόμενο ήταν ιδιαίτερα έντονο και σύμφωνα με τον αρμόδιο αντιδήμαρχο Χρήστο Πετρόπουλο ο οποίος φιλοξενήθηκε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΛΑΜΙΑ FM-1 96,2 προκάλεσε ζημιές στα σιτηρά, στα ψυχανθή και στο βαμβάκι. Δυστυχώς την περιοχή την χτυπούν για ακόμα μια φορά οι καιρικές συνθήκες δημιουργώντας προβλήματα.
Οι ζημιές ήδη δηλώθηκαν στο δήμο και αναμένονται γεωπόνοι για εκτίμηση της ζημιάς.
«Την θέλουμε τη βροχή αλλά να είναι ήπια» κατέληξε ο αντιδήμαρχος Δομοκού.


















