Με υπομονή και ελπίδα για την αύξηση της επιβατικής κίνησης τους μήνες που έρχονται αντιμετωπίζει το Υπεραστικό ΚΤΕΛ Φθιώτιδας το δυσβάστακτο πλέον κόστος των καυσίμων.
Προς το παρόν όπως δήλωσε ο πρόεδρος Σεραφειμ Λάππας δεν υπάρχει απολύτως καμία σκέψη για περικοπή δρομολογίων καθώς το ΚΤΕΛ επιτελεί και κοινωνικό έργο που σημαίνει ότι ακόμα και ένα ή δυο επιβάτες το δρομολόγιο θα γίνει.
Η αύξηση του κόστους έχει αγγίξει σχεδόν τα 1000 ευρώ το μήνα με τα έσοδα να λιγοστεύουν αφού περιορίζεται η κίνηση. Επειδή ακόμα και αν ο πόλεμος τελειώσει αύριο οι τιμές θα αργήσουν να επανέλθουν χρειάζεται άμεσα κρατική παρέμβαση όσο αφορά στους επαγγελματίες.

















