Ένας ολόκληρος μήνας εκδηλώσεων ξεκινάει για το Ωδείο της Ιεράς Μητρόπολης Φθιώτιδας “Γερμανός ο Μελωδός” από την Πέμπτη 28 Μαίου και θα ολοκληρωθεί τέλος Ιουνίου.
Το σχετικό ενημερωτικό δελτίο αναφέρει:
“Μῆνας Μουσικοῦ Θερισμοῦ
Ἕνας μῆνας γεμᾶτος μελωδίες, δημιουργία καὶ καλλιτεχνικὴ
ἔκφραση.
Ἀπὸ τὸ Ὠδεῖο τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Φθιώτιδος «ΓΕΡΜΑΝΟΣ ὁ
ΜΕΛΩΔΟΣ»
Ἕνας μῆνας γεμᾶτος μουσικὲς ἐκδηλώσεις καὶ παρουσιάσεις ἀπὸ
τοὺς μαθητὲς καὶ τοὺς καθηγητὲς τοῦ Ὠδείου μας!
Σᾶς περιμένουμε νὰ ἐπιβραβεύσουμε τὴν προσπάθεια τῶν
μαθητῶν μας!”


















