Το ΔΣ του Δικηγορικού Συλλόγου Λαμίας κατά τη συνεδρίασή του την 11-12-2019, αφού έλαβε υπόψη τις από 5/12/2019 αποφάσεις της Συντονιστικής Επιτροπής
Δικηγορικών Συλλόγων Ελλάδος ,αποφάσισε την αποχή των μελών του από τις δικαστικές αίθουσες.
Η αποχή θα γίνει την Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2019.
Οι δικηγόροι αντιδρούν στην επαναφορά της υποχρεωτικής καταβολής δικαστικού ενσήμου στις αναγνωριστικές αγωγές του Πολυμελούς Πρωτοδικείου και την
υποχρεωτική διαμεσολάβηση.
















