Σε διακοπή της κυκλοφορίας προχώρησαν αργά το βράδυ της Δευτέρας άνδρες της Τροχαίας όταν ενημερώθηκαν από διερχόμενους οδηγούς πως από τον κυκλικό κόμβο στο Παγκράτι μπροστά στο κτίριο της περιφέρειας Στερεάς, μέχρι την οδό Αβέρωφ στη Λαμία, ο δρόμος στο ρεύμα προς το κέντρο είχε γεμίσει πετρέλαιο πιθανόν από διαρροή κάποιου οχήματος.
Άμεσα δόθηκε η εντολή να διακοπεί η κυκλοφορία ενώ συνεργείο της ΔΕΥΑΛ έφτασε και προέβη σε ρίψη υλικού που θα καθάριζε τον δρόμο.
Η βροχή που έπεφτε εκείνη την ώρα βοήθησε το καύσιμο να σκορπίσει σε μεγαλύτερη έκταση,ευτυχώς όμως όλοι κινήθηκαν γρήγορα και λίγο μετά τα μεσάνυχτα είχε αποκατασταθεί η κυκλοφορία χωρίς κανείς ευτυχώς να κινδυνέψει.

















