Με άσχημο τρόπο έκλεισαν τις διακοπές τους ένα ζευγάρι από την Λαμία αφού λίγο πριν φτάσουν στο σπίτι τους είδαν το ΙΧ τους να τυλίγεται στις φλόγες.
Το ζευγάρι κινούνταν στον παράδρομο της ΕΟ στο ύψος της Ανθήλης όταν αντιλήφθηκαν καπνούς να βγαίνουν από το αυτοκίνητο.
Ευτυχώς κράτησαν την ψυχραιμία τους,στάθμευσαν το όχημα βγήκαν έξω και κάλεσαν την ΠΥ .
Οι πυροσβέστες έφτασαν γρήγορα αλλά δεν κατάφεραν να σώσουν το αυτοκίνητο που καταστράφηκε εντελώς.Κατάφεραν όμως να αποτρέψουν την επέκταση της φωτιάς που έκαψε και λίγα χόρτα στο πρανές του δρόμου.














