Χωρίς νερό η περιοχή μεταξύ των οδών Χατζηδάκη, Βελουχιώτη, Δαμασκηνού και Καράγιωργα μετά απο βλάβη που προκλήθηκε στο αγωγό της ΔΕΥΑΛ κατά την διάρκεια εργασιών για το δίκτυο φυσικού αερίου.
Η ΔΕΥΑΛ ενημερώσε τους πολίτες μέσω ανακοίνωσης:
“Λόγω βλάβης από έργα φυσικού αερίου, υπάρχει διακοπή νερού μεταξύ των οδών Χατζηδάκη, Βελουχιώτη, Δαμασκηνού και Καράγιωργα.”

















