Συνάντηση με τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, κ.
Μαργαρίτη Σχοινά, πραγματοποίησε σήμερα ο Γιώργος Κοτρωνιάς,
προκειμένου να μεταφέρει τα κρίσιμα αιτήματα και τα προβλήματα που
απασχολούν τον αγροτικό κόσμο της Φθιώτιδας.
Στο επίκεντρο της συζήτησης όπως αναφέρει το σχετικό ενημερωτικό δελτίο τύπου, βρέθηκαν οι καθυστερήσεις των πληρωμών, οι επιπτώσεις από την εφαρμογή του συστήματος monitoring, η λειτουργία της κάρτας του αγρότη, καθώς και ο καθορισμός των βοσκοτόπων.
Ο Υπουργός ενημέρωσε για τις άμεσες και ουσιαστικές λύσεις που δίνει
η Κυβέρνηση:
Άμεσες πληρωμές: Αύριο και την ερχόμενη Δευτέρα
καταβάλλονται στους αγρότες μας σημαντικά χρηματικά ποσά, σε
στενή συνεργασία με την ΑΑΔΕ.
Ευελιξία στο Monitoring: Το σύστημα αποτύπωσης των αγρών
αναθεωρείται σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Ένωση. Πλέον, θα
λαμβάνονται υπόψη και άλλα αποδεικτικά στοιχεία, ενώ θα
γίνονται δεκτές και οι απαραίτητες εξαιρέσεις.
Πλήρης αναμόρφωση της Κάρτας του Αγρότη: Το σοβαρότερο
αυτό εργαλείο ρευστότητας αλλάζει ριζικά και αναθεωρείται με τη
συμμετοχή όλων των τραπεζών, προς όφελος των παραγωγών.
Πεποίθηση του βουλευτή είναι ότι : « Τα προβλήματα της Φθιώτιδας
θέλουν πράξεις, όχι λόγια. Η Κυβέρνηση ανταποκρίνεται άμεσα και δίνει
λύσεις για να στηρίξει τη ρευστότητα και τον καθημερινό μόχθο των
αγροτών μας. ».

















