Τα παιδιά Ρομά στην Ανθηλη, ελέγχθηκαν από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Δημου Λαμιέων.
Και τα 22 παιδιά που προσήλθαν και μπήκαν στην τάξη να παρακολουθήσουν κανονικά το μάθημα.
Όπως αναφέρει στον ΛΑΜΙΑ FM-1 ο αντιδήμαρχος Υγείας, Πάνος Στασινός «πήραμε από το φαρμακειο τα self test,το συνεργείο του Δήμου τα έκανε στα παιδιά και σε περίπτωση αμφιβόλου αποτελέσματος έγινε επιβεβαιωση με rapid Test. Οι ρομα συνεργάστηκαν άψογα, μας έδωσαν τα ΑΜΚΑ των παιδιών τα οποία προσκομίστηκαν στο φαρμακειο για να χρεωθούν στον καθένα ενώ ο Δήμος βεβαίωσε με γνωμάτευση στο σχολείο το αρνητικό των τεστ.»


















