Σε μια ιδιαίτερα συγκινητική κίνηση με ισχυρό συμβολισμό προχώρησε η Γαλακτοκομική Σχολή Ιωαννίνων απονέμοντας τιμητικά το πτυχίο του Βαγγέλη Γιακουμάκη, 11 χρόνια μετά τον θάνατό του.
Το πτυχίο παρέλαβε ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Μαργαρίτης Σχοινάς, κατά τη διάρκεια λιτής τελετής που πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις της Σχολής. Οπως έκανε γνωστό, θα το παραδώσει προσωπικά στους γονείς του Βαγγέλη την Παρασκευή 26 Ιουνίου.
Σε ανάρτησή του, ο υπουργός έκανε λόγο για «οφειλόμενο χρέος τιμής της Πολιτείας» προς τη μνήμη του Βαγγέλη Γιακουμάκη, τονίζοντας τη σημασία της συμβολικής αυτής πράξης.
kathimerini.gr

















