Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Προσθήκη του lamiafm1.gr στην Google

Τι γίνεται με τις αποζημειώσεις στο Μώλο?

Facebook

Περιμένουμε πολλά χρόνια για να πάρουμε τα χρήματά μας από τις αποζημειώσεις για την Εθνική οδό.Πόσο θα πρέπει να κάνουμε υπομονή?Ας γνωρίζουν κάποιοι ότι έρχονται εκλογές και θα πάνε σπίτια τους ανέφερε ακροάτρια στον ΦΜ1.

Facebook

Περισσότερες Ειδήσεις

Τελευταία Νέα

Editor's Pick