Σήμερα στη Λαμία στην περιφερειακή σύσκεψη που πραγματοποίησαν οι συνταξιούχοι της Στερεάς Ελλάδας,επαναβεβαίωσαν πως είτε ΣΥΡΙΖΑ είτε ΝΔ τα δικά τους αιτήματα παραμένουν αναπάντητα.
Είμαστε έτοιμοι και από την 1η Οκτωβρίου,μέρα αφιερωμένη στην Γ ηλικία θα προχωρήσουμε σε δυναμικότερες κινητοποιήσεις,ξεκινώντας από επίσκεψη στο Υπουργείο.
Δεν μπορούμε να δεχτούμε το “ό,τι έγινε,έγινε για τους παλιούς συνταξιούχους” δηλώνει στον FM-1 o πρόεδρος της συνομοσπονδίας συνταξιούχων ελεύθερων επαγγελματιών,Παντελής Τάτσης:


















