Με μια δύσκολη επιχείρηση η πυροσβεστική απεγκλώβισε μετά τα μεσάνυχτα το διερχόμενο οδηγό που είχε εγκλωβιστεί στην περιοχή του Δομοκού και μεω βίντεο στα κοινωνικά δικτύα προσπαθούσε να δώσει το στίγμα του.
Δραματική εικόνα που ανέβασε ο ίδιος στο λογαριασμό του για να δώσει το στίγμα του ,αγωνιώδεις οι προσπάθειες της πυροσβεστικής να τον εντοπίσει καθώς η τελευταία του ανάρτηση ήταν πριν τρεις ώρες. Δυστυχώς η εικόνα μιλά απο μόνη της. Μάλιστα φίλοι που επικοινώνησαν νωρίτερα μαζί του έκαναν έκκληση να μην τηλεφωνούν συνεχώς γιατί δεν είχε μπαταρία άλλη στο κινητό του.
Έχουν δοθεί και οι τελευταίες συντεταγμένες που βρισκόταν.


















