Δύσκολη η νύχτα για τους κατοίκους του Δήμου Μακρακώμης.
Άνθρωποι και μηχανήματα έδιναν μάχη απο χθές το απόγευμα και σήμερα με το πρώτο φως της ημέρας φαίνεται και το μέγεθος της καταστροφής.
Ο αντιδήμαρχος Πολιτικής Προστασίας του δήμου Μακρακώμης Αλέξανδρος Υφαντής μέσα απο τον ΛΑΜΙΑ FM-1 96.2 περιγράψε την κατάσταση που επικρατεί σε αρκετά σήμεια όπου επιχειρούν μηχανήματα, δυστυχώς έχουν πλημμυρίσει σπίτια και επιχειρήσεις.
Πρόβλημα υπήρξε με την ηλεκτροδότηση σε Τρίλοφο και Γραμμένη.


















