Πολλά χρόνια διαμαρτυρόμαστε για τις στάσεις του Υπεραστικού ΚΤΕΛ για Ανατολική και Δυτική Φθιώτιδα.Γιατί όλοι κωφεύουν;Είμαστε ηλικιωμένοι και δεν μπορούμε να μετακινηθούμε από τα χωριά μας γιατί δεν μας βολεύουν οι στάσεις.Ούτε στους γιατρούς δεν μπορούμε να πάμε.Γιατί πρέπει να ταλαιπωρούμαστε ανέφεραν ακροατές στον ΦΜ1.

















