Η προσπάθεια που κάνει ο Δήμος Λαμιέων για την ανίχνευση κρουσμάτων κορονοϊού συνεχίζεται και την ερχόμενη εβδομάδα.
Μετά και τα χθεσινά δείγματα, όπου είχαμε 415 τεστ εκ των οποίων τα 4 βγήκαν θετικά, την επόμενη εβδομάδα θα γίνουν δειγματοληψίες με Rapid Test στα παρακάτω σημεία:
Τρίτη 16 Μαρτίου
-09.00 ΔΕΥΑ Λαμίας
-10.00-14.00 Οδός Φιλίας
-13.00 -Αμαξοστάσιο Δήμου (Υπηρεσία Καθαριότητας)
Τετάρτη 17 Μαρτίου
12.30 Στην κοινότητα των Ρομά της Ανθήλης
Πέμπτη 18 Μαρτίου
10.00-14.00 Οδός Φιλίας
Σάββατο 20 Μαρτίου
10.00-14.00 Οδός Φιλίας

















