Ανακοίνωση εκδόθηκε από την Πολιτική Προστασία του Δήμου Καμ. Βούρλων σχετικά με το επιβεβαιωμένο κρούσμα νεαρής φοιτήτριας που μετά από ένα σύντομο ταξίδι της στην Αθήνα επέστρεψε στο σπίτι της σε τοπικό διαμέρισμα του Δήμου.
‘Σας ενημερώνουμε ότι στο Δήμο Καμένων Βούρλων επιβεβαιώθηκε το πρώτο κρούσμα Covid19 σε δημότη μας. Από την πρώτη στιγμή ακολουθήθηκαν όλες οι προβλεπόμενες υγειονομικές διαδικασίες (καραντίνα, ιχνηλάτηση επαφών), σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ και της Πολιτικής Προστασία.
Πρέπει όλοι ακόμη πιο εντατικά, να τηρούμε τα μέτρα προφύλαξης και αποφυγής του Covid-19. Σε καμία περίπτωση δεν εφησυχάζουμε και η μέριμνα όλων μας είναι να προστατεύσουμε τους δημότες και τους επισκέπτες μας. Σε κάθε περίπτωση όμως ο καθένας από εμάς οφείλει να ακολουθεί τις οδηγίες που εκδίδουν οι αρμόδιες υπηρεσίες. Τηρούμε τις αποστάσεις μεταξύ μας. Φοράμε τη μάσκα όπου χρειάζεται.”
Ο ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ
ΠΑΠΑΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

















