Το ζήτημα της διαχείρισης στερεών αποβλήτων συζητήκε στην πρόσφατη συνεδρίαση του περιφερειακού συμβουλίου με τον Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας, Φάνη Σπανό να τονίζει ότι πρόκειται για αμιγώς διαδημοτική υπόθεση και να καλεί άπαντες να σεβαστούν τη δυνατότητα και τη βούληση των δημάρχων να καταλήξουν σε συγκεκριμένες λύσεις, τις οποίες θα υποστηρίξει πλήρως η Περιφέρεια.
«Πολιτικά, θεσμικά, οικονομικά, δεν προτίθεται η Περιφέρεια μας να κάνει τον τροχονόμο των δημάρχων. Πρέπει όλοι να καταλάβουν τις ευθύνες τους στο ζήτημα αυτό και να δράσουν όπως οφείλουν,» τονίζει ο κ. Σπανός.

















