Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Προσθήκη του lamiafm1.gr στην Google

Την Δευτέρα στο νοσοκομείο Λαμίας ο Φώτης Σερέτης

Facebook

Στο πλαίσιο της ανάληψης των καθηκόντων του νέου Διοικητή της 5 ης Υγειονομικής Περιφέρειας Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδας κ. Φώτη Σερέτη, θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2019 και ώρα 11:30 π.μ. επίσημη επίσκεψη στο Νοσοκομείο Λαμίας.

Η συνάντηση θα γίνει στο δεύτερο όροφο στο χώρο της βιβλιοθήκης, με τη θεματολογία να περιλαμβάνει ενημέρωση και στοχοθεσία της λειτουργίας και των υπηρεσιών που παρέχει το Γενικό Νοσοκομείο Λαμίας .

Θα συμμετέχουν το Διοικητικό Συμβούλιο και οι υπηρεσιακοί παράγοντες, ενώ στη συνέχεια θα πραγματοποιηθεί συνάντηση με τοΣωματείο Εργαζομένων και την ΕΙΝΚΥΦ.

Facebook

Περισσότερες Ειδήσεις

Τελευταία Νέα

Editor's Pick