Περιμένουμε πολλά χρόνια για να πάρουμε τα χρήματά μας από τις αποζημειώσεις για την Εθνική οδό.Πόσο θα πρέπει να κάνουμε υπομονή?Ας γνωρίζουν κάποιοι ότι έρχονται εκλογές και θα πάνε σπίτια τους ανέφερε ακροάτρια στον ΦΜ1.

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του lamiafm1.gr στην GoogleΠεριμένουμε πολλά χρόνια για να πάρουμε τα χρήματά μας από τις αποζημειώσεις για την Εθνική οδό.Πόσο θα πρέπει να κάνουμε υπομονή?Ας γνωρίζουν κάποιοι ότι έρχονται εκλογές και θα πάνε σπίτια τους ανέφερε ακροάτρια στον ΦΜ1.

















