Τουριστικό λεωφορείο τυλίχθηκε στις φλόγες λίγο μετά τη 1:30 το μεσημέρι της Τετάρτης (22/5) μετά την έξοδο της Στυλίδας, με κατεύθυνση το Βόλο.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες το λεωφορείο πραγματοποιούσε δρομολόγιο για εξωτερικό, πιθανώς προς Αλβανία, με 8 επιβάτες.
Όλοι οι επιβάτες πρόλαβαν να κατέβουν εγκαίρως μετά από παρότρυνση του οδηγού που αντιλήφθηκε τους καπνούς.
Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, η πυρκαγιά φαίνεται να ξεκίνησε από τη μηχανή και στη συνέχεια εξαπλώθηκε και στο υπόλοιπο όχημα.
Περισσότερα σε λίγο…

















