Άμεση ήταν η απάντηση του πρώην δημάρχου Καρπενησίου Νίκου Σουλιώτη στον επίσης πρώην δήμαρχο Βασίλη Καραμπά για το έργο της ενεργειακής κοινότητας Καρπενησίου-Μακρακώμης-Αγράφων.
Μέσα από το ΛΑΜΙΑ FM1 96.2 ο Νίκος Σουλιώτης δηλώνει περήφανος για την επιλογή που έκανε να δημιουργηθεί η κοινότητα αυτή, δηλώνει ικανοποιημένος που ο νύν δήμαρχος Χρήστος Κακκαβάς το συνεχίζει αν και αρχικά είχε ενστάσεις και αναρωτιέται πως ο κύριος Καραμπάς που είναι οικονομολόγος δηλώνει τα όσα δηλώνει.
Τα χρήματα θα γυρίσουν στους δημότες τονίζει ο πρώην δήμαρχος και συμπληρώνει ότι μπορεί ο Βασίλης Καραμπάς να σκέφτεται τους πολίτες όμως οι πολίτες του Καρπενησίου πληρώνουν δάνεια προηγουμένων δημοτικών αρχών που πάρθηκαν χωρίς να υπάρχει κανένα όφελος.

















