Δυστυχώς κάποιοι δεν έχουν αντιληφθεί πως όποιος αγνοεί την αντιπυρική απαγορευτική διάταξη και εξακολουθούν να ανάβουν φωτιές και μάλιστα χωρίς προστατευτικά μέσα,επικρέμεται πρόστιμο. Γιατί όπως έχει ξεκαθαριστεί ” Ότι καπνίζει, πληρώνεται”.
Στην τελευταία ανακοίνωση της ΠΥ μεταξύ αρκετών περιπτώσεων παραβάσεων και προστίμων αναφέρεται και ένα τσουχτερό πρόστιμο από την περιοχή του Δήμου Καμένων Βούρλων:
Επιβλήθηκε διοικητικό πρόστιμο 1.875€ από ανακριτικούς υπαλλήλους του Πυροσβεστικού Κλιμακίου Αγίου Κωνσταντίνου, σε αλλοδαπό, ο οποίος προέβη σε καύση υπολειμμάτων φυτικής βλάστησης, κατά παράβαση της κείμενης νομοθεσίας, σε περιοχή του δήμου Καμένων Βούρλων της Π.Ε. Φθιώτιδας.

















