Συνεχίζονται οι εσωτερικές αναταράξεις στο ΠΑΣΟΚ όμως οι αποφάσεις πάρθηκαν στο συνέδριο και κανείς δεν μπορείς να τις παραβιάσει διαμηνύει ο γραμματέας της ΝΕ Φθιώτιδας του κόμματος.
Σύμφωνα με τον Γιάννη Σταύρου δεν υπάρχει καμία περίπτωση συνεργασίας με την ΝΔ αφού ο στόχος είναι να επιτευχθεί ο στόχος της προοδευτικής διακυβέρνησης για «να τελειώνουμε με την ΝΔ του Κυριάκου Μητσοτάκη».
Όσο για τα εσωτερικά του ΠΑΣΟΚ μπορεί να υπήρξε σε γενικές γραμμές μια καθυστέρηση στην κινητοποίηση των στελεχών όμως τώρα κινητοποιούνται όλοι αρχής γενομένης από τη νεολαία που καλεί στην Στυλίδα την Παρασκευή τον Νίκο Φαραντούρη.

















