Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Προσθήκη του lamiafm1.gr στην Google

Μαρία Παπαγεωργίου: Ξεκινούν με θετική διάθεση και μεγάλη συμμετοχή οι εκδηλώσεις στον Άγιο Κωνσταντίνο(ηχητικό)

Facebook

Ξεκινάει αύριο η Ανθοκομική Έκθεση στον Άγιο Κωνσταντίνο Φθιώτιδας η οποία θα διαρκέσει για δύο ημέρες και θα πραγματοποιηθεί στο χώρο της κεντρικής πλατείας.

Η Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Μαρία Παπαγεωργίου μίλησε στο κεντρικό δελτίο του ΛΑΜΙΑ-FM1 για τη διοργάνωση αναλύοντας τους εκθέτες που θα συμμετάσχουν και αναφέροντας ότι η επίσημη έναρξη του Παζαριού τους είναι την ερχόμενη Δευτέρα αλλά κάποιοι από τους συμμετέχοντες θα είναι στη θέση τους και την Κυριακή.

Η συμμετοχή χαρακτηρίζεται αυξημένη τόνισε ενώ καθυσήχασε τους επισκέπτες ότι η πρόσβαση θα είναι εύκολή παρά τα έργα που εκτελούνται στο οδικό δίκτυο και έχει προβλεπτεί και η ύπαρξη θέσεων στάθμευσης.

Όσον αφορά το λιμάνι του Αγίου Κωνσταντίνου η κ. Παπαγεωργίου δήλωσε ότι μπορεί να υπάρξει τακτική γραμμή για όλο το έτος και να είναι βιώσιμη ενώ μία διασύνδεση με τη Λήμνο θα οδηγήσει σε ένταξη του στην άγονη γραμμή και θα ανοίξει τη δυνατότητα χρηματοδότησης.

Στη συνέχεια η ίδια παρουσίασε με επιχειρήματα ένα σχέδιο ανάπτυξης και σωστής εκμετάλλευσης του λιμένα για το οποίο αγωνίζονται και ζήτησε τη συστράτευση όλων των φορέων και των προσώπων ώστε να οδηγηθεί αυτή η προσπάθεια στην επιτυχία.

Facebook

Περισσότερες Ειδήσεις

Τελευταία Νέα

Editor's Pick