Την αλλαγή της φυσιογνωμίας του παραλιακού μετώπου της Χαλκίδας προανήγγειλε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Βασίλης Κικίλιας, βάζοντας στο τραπέζι τη μετεγκατάσταση του εμπορικού λιμένα. Κατά τη διάρκεια επαφών του στην πρωτεύουσα της Εύβοιας, ο αρμόδιος υπουργός ξεκαθάρισε τις προθέσεις της κυβέρνησης για τη δημιουργία μιας υπερσύγχρονης μαρίνας στο υφιστάμενο σημείο, κίνηση που εκτιμάται ότι θα καθορίσει την πορεία της περιοχής τον επόμενο μισό αιώνα.
Σε συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στην έδρα του Οργανισμού Λιμένων Νομού Ευβοίας (ΟΛΝΕ), με τη συμμετοχή του προέδρου Ν. Κριτσίλη, του διευθύνοντος συμβούλου Σπ. Παλαιολόγου, εκπροσώπων της τοπικής αυτοδιοίκησης και τοπικών βουλευτών, συζητήθηκε ο οδικός χάρτης των παρεμβάσεων. Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Ναυτιλίας δεσμεύτηκε πλήρως για την απρόσκοπτη χρηματοδότηση αυτού του εθνικής εμβέλειας σχεδίου. Ταυτόχρονα, άσκησε πίεση προς όλους τους εμπλεκόμενους φορείς να επιταχύνουν άμεσα τις διαδικασίες για την ωρίμανση του master plan, επιδιώκοντας την ταχύτερη δυνατή λήψη των απαραίτητων αδειοδοτήσεων.
Η συγκεκριμένη χωροταξική αναδιάρθρωση αποτελεί πάγιο αίτημα της τοπικής κοινωνίας. Ο σχεδιασμός προβλέπει την απομάκρυνση των οχλουσών εμπορικών δραστηριοτήτων από τον αστικό ιστό και την αντικατάστασή τους από υποδομές θαλάσσιου τουρισμού. Στόχος της ηγεσίας είναι η προσέλκυση επισκεπτών υψηλού εισοδήματος, η δημιουργία νέων θέσεων εργασίας και η συγκράτηση του νεανικού πληθυσμού στον τόπο καταγωγής του, εξασφαλίζοντας βιώσιμες επαγγελματικές προοπτικές.
Από την πλευρά τους, οι κοινοβουλευτικοί εκπρόσωποι της Εύβοιας αναφέρθηκαν εκτενώς στη σημασία των έργων για την τουριστική ταυτότητα της πόλης, σημειώνοντας πως ένα όραμα ετών βρίσκει πλέον ρεαλιστικό δρόμο υλοποίησης. Το πρόγραμμα του Βασίλη Κικίλια ολοκληρώθηκε με την επίσκεψή του στο Κεντρικό Λιμεναρχείο Χαλκίδας, όπου η λιμενάρχης Όλγα Σκλήρη τον ενημέρωσε για την επιχειρησιακή ετοιμότητα και την γενικότερη εικόνα της ευρύτερης περιοχής ευθύνης τους.

















