Με νίκη της πικροδάφνης φαίνεται ότι λήγει τελικά ο πόλεμος μεταξύ ΕΟΔΥ και ειδικών καθώς με νέα εγκύκλιο ουσιαστικά ο ΕΟΔΥ παίρνει πίσω το ξερίζωμά του φυτού από τα σχολεία.
«Πήραν μια απόφαση να ξεριζώσουν τις πικροδάφνες χωρίς να συνεννοηθούν με τους επιστημονικούς φορείς και χωρίς εκτίμηση κινδύνου» δηλώνει ο Οργανωτικός Γραμματέας του ΓΕΩΤΕΕ Παναγιώτης Παράσχου.
Είναι γνωστό στην επιστημονική κοινότητα ότι η πικροδάφνη είναι τοξικό φυτό όπως και πολλά άλλα φυτά αλλά υπο συγκεκριμένες προϋποθέσεις και θα πρέπει να μάθουμε στα παιδιά τους κινδύνους.
Στην Αυστραλία έγινε εκτίμηση κίνδυνου και αποδείχθηκε ότι το φυτό είναι τοξικό αλλά δεν κινδυνεύει κανείς .

















