Η Διοίκηση της «Ένωσης 2010» ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας με την προπονητή Ηλία Μπακούμη.
“Η εμπειρία, το πάθος του καθώς και η διαχρονική του αγάπη, όπως αναφέρει η ανακοίνωση, για το ποδόσφαιρο, ήταν τα στοιχεία που μας οδήγησαν στην πρόσληψη του.
Ευχόμαστε καλή και καλή χρονιά με την ομάδα μας.”

















