Η ειδική συνεδρίαση λογοδοσίας της Περιφερειακής Αρχής για το δεύτερο
δίμηνο του έτους 2026, θα πραγματοποιηθεί δια ζώσης
και ταυτόχρονα με τηλεδιάσκεψη,τη Δευτέρα 27 Απριλίου 2026 και ώρα 14:00 μ.μ,
στην αίθουσα συνεδριάσεων «Λάμπρου Παπαδήμα»
Στην ημερήσια διάταξη της ειδικής αυτής συνεδρίασης εγγράφονται υποχρεωτικά τα θέματα που επιθυμεί να θέσει κάθε Περιφερειακός Σύμβουλος, τα οποία αφορούν στα πεπραγμένα της Περιφερειακής Αρχής.

















