Την Παύλιανη επισκέφθηκε την Τετάρτη 16 Απριλίου ο Γενικός Γραμματέας Συντονισμού Διαχείρισης Αποβλήτων του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Μανώλης Γραφάκος, στο πλαίσιο επαφών με τον Δήμο Λαμιέων για την προώθηση σημαντικών υποδομών στην ορεινή περιοχή.
Τον κ. Γραφάκο υποδέχθηκε ο Δήμαρχος Λαμιέων Πανουργιάς Παπαϊωάννου, με την επίσκεψη να επικεντρώνεται στην αυτοψία που πραγματοποιήθηκε στον οικισμό της Παύλιανης, με βασικό αντικείμενο τη δρομολόγηση ενός κρίσιμου έργου για την περιοχή: τη δημιουργία σύγχρονων υποδομών αποχέτευσης.
Όπως επισημάνθηκε, πρόκειται για μια παρέμβαση με ιδιαίτερη σημασία για έναν τόπο που παρουσιάζει έντονη τουριστική δυναμική και αναπτυξιακές προοπτικές, ενώ ταυτόχρονα έχει αυξημένες ανάγκες σε βασικές υποδομές. Για τον Δήμο Λαμιέων, το έργο αυτό αποτελεί σαφή προτεραιότητα, καθώς συνδέεται άμεσα με την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος, τη βελτίωση της καθημερινότητας των μόνιμων κατοίκων και τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη της Παύλιανης.
Σύμφωνα με τον Δήμαρχο Λαμιέων, η ΔΕΥΑ Λαμίας έχει ήδη προχωρήσει στις αναγκαίες διαδικασίες ωρίμανσης, ώστε το έργο να είναι έτοιμο το επόμενο διάστημα για χρηματοδότηση και υλοποίηση, μόλις ανοίξει ο σχετικός δρόμος.
Παράλληλα, από την πλευρά της Πολιτείας, καταγράφηκε βούληση στήριξης των ορεινών περιοχών, με έμφαση σε έργα που ενισχύουν τις τοπικές κοινωνίες και αναβαθμίζουν την ποιότητα ζωής των κατοίκων.
Η δημοτική αρχή εκτιμά πως η Παύλιανη δικαιούται υποδομές αντάξιες της δυναμικής και της προοπτικής της, στέλνοντας το μήνυμα ότι η προσπάθεια θα συνεχιστεί με σχέδιο, συνεργασία και στόχευση στην ουσία των αναγκών της περιοχής.


















