Στο πλευρό των αγροτών που αυτό το διάστημα έχουν ξεσηκωθεί στέκεται το ΠΑΣΟΚ.
H δικηγόρος και αναπληρώτρια τομεάρχης αγροτικών θεμάτων του ΠΑΣΟΚ Λίνα Αγγελοπούλου εξηγεί μιλώντας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΛΑΜΙΑ FM-1 πως μετά το ΠΑΣΟΚ καμία κυβέρνηση δεν έσκυψε στα προβλήματα του αγροτικού τομέα και βέβαια δεν έλυσε κανένα τους πρόβλημα.
Ο ΕΛΓΑ είναι υποστελεχωμένος και αναχρονιστικός, ο ΟΠΕΚΕΠΕ αρκείται στο να αλλάζει προέδρους, ο ΕΛΓΟ ΔΗΜΗΤΡΑ με πολλά προβλήματα και από την κυβέρνηση μόνο υποσχέσεις.Το ΠΑΣΟΚ θα συνεχίσει με ζήλο τις επαφές με τους αγρότες αναδεικνύοντας τα μεγάλα ζητήματα που τους βγάζουν στο δρόμο, τονίζει η κα Αγγελοπούλου:

















