Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Προσθήκη του lamiafm1.gr στην Google

Έδωσαν το παράδειγμα για μια πόλη με λιγότερα αυτοκίνητα- Γέμισε ποδήλατα το κέντρο της Λαμίας

Facebook

Στην κορύφωση των εκδηλώσεων της εβδομάδας κινητικότητας, σήμερα Ευρωπαική ημέρα χωρίς αυτοκίνητο και ο Δήμος Λαμιέων συμμετείχε παραχωρώντας αποκλειστικά τους κεντρικούς δρόμους της πόλης σε πεζούς και ποδηλάτες.

Ο Δήμαρχος Λαμιέων Θύμιος Καραίσκος,ο Αναπληρωτής Δημάρχου Θανάσης Ντούζγος, οι Αντιδήμαρχοι Πάνος Φώσκολος και Πάνος Στασινός, ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Γιώργος Κυροδήμος, οι δημοτικοί συμβουλοι Κώστας Αναστασίου, Κώστας Ξεφλούδας, Γιώργος Παλιούρας, η Μόρφω Ρουποτιά, ο Γιάννης Ζωγράφος, και ο σύμβουλος τοπικής κοινότητας Λαμίας Βαγγέλης Δαμακόπουλος ενώ από πλευράς Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας ο Αντιπεριφερειάρχης Κώστας Αποστολόπουλος και λοιποί εκπρόσωποι φορέων παρότρυναν τους συμπολίτες μας να κάνουν ευρύτερα χρήση ποδηλάτων αλλά και μέσων μαζικής μεταφοράς για ένα πιο ανθρώπινο και φιλικό στο περιβάλλον κέντρο της Λαμίας.

Βίντεο με δηλώσεις :

Φωτορεπορταζ:

Facebook

Περισσότερες Ειδήσεις

Τελευταία Νέα

Editor's Pick