Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Προσθήκη του lamiafm1.gr στην Google

Αποστολή στο Πατριαρχείο για την αγιοκατάταξη του πατρός Βησσαρίωνος(φωτο και βίντεο)

Facebook

Η Ιερά Μητρόπολις Φθιώτιδος διοργάνωσε και πραγματοποίησε το τετραήμερο 21 – 24 Σεπτεμβρίου προσκυνηματική εκδρομή στην Κωνσταντινούπολη.
Η εκδρομή είχε προγραμματιστεί από τον μακαριστό Μητροπολίτη μας κυρό Νικόλαο και ήταν μία ευκαιρία για όλους τους συμμετέχοντες αναβαπτισμού στα νάματα της Ελληνορθόδοξης ζωής και παράδοσης.

Της εκδρομής ηγήθηκε ο Τοποτηρητής της Ιεράς Μητροπόλεως μας, Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Δημητριάδος καιΑλμυρού κ. Ιγνάτιος, ενώ τους 50 Φθιώτες προσκυνητές, συνόδευε ο Γενικός Αρχιερατικός Επίτροπος της Ιεράς Μητροπόλεως μας Αιδεσιμολ. Πρωτ. π. Νεόφυτος Ραφαηλίδης και ο Καθηγούμενος της Ιεράς Μονής Παναγίας Αγάθωνος Πανοσιολ. Αρχιμ. π. Γερμανός Γιαντσίδης.


Σύμφωνα με το πρόγραμμα οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να προσκυνήσουν και να θαυμάσουν το Ναό της του Θεού Σοφίας, το Ναό της Αγίας Τριάδος στην πλατεία Ταξίμ, την Παναγία των Βλαχερνών και την Ιερά Μονή Βαλουκλή, να ταξιδέψουν στα ευλογημένα νερά του Βοσπόρου και να φθάσουν έως και τα Ιστορικά Θεραπειά με αποκορύφωμα την επίσκεψη στο Φανάρι, στον Πατριαρχικό Ναό του αγίου Γεωργίου στο Οικουμενικό Πατριαρχείο,όπου έτυχαν της θερμής και πατρικής υποδοχής της Α.Θ.Π. του
Οικουμενικού Πατριάρχου του Γένους μας κ. κ. Βαρθολομαίου.

Στους δεσμούς αλληλοεκτίμησης και μακρόχρονης φιλίας που τον συνέδεαν με τον μακαριστό Μητροπολίτη Φθιώτιδος κυρό Νικόλαο αναφέρθηκε ο Οικουμενικός
Πατριάρχης Βαρθολομαίος, απευθυνόμενος την Δευτέρα, 23 Σεπτεμβρίου, στους Φθιώτες Προσκυνητές στο Πατριαρχείο.

Είμαστε εδώ ως Οικουμενικό Πατριαρχείο 1700 χρόνια, αγωνιζόμεθα τον αγώνα τον καλόν, διωκόμεθα, συκοφαντούμεθα, ευτυχώς αντέχουμε με την χάρη του Θεού. Και συνεχίζουμε. Και θέλω να πιστεύω, και το λέγω πάντοτε στις ομιλίες μου, ότι όπως το κράτησε η χάρις του Θεού  το Πατριαρχείο μας εδώ, σε αυτό το σταυροδρόμι ηπείρων και λαών και πολιτισμών, για τόσους αιώνες, έτσι θα το κρατήσει και εις το μέλλον, ό,τι και αν συμβαίνει γύρω μας, όσες πολιτικές ανακατατάξεις και αν θα γίνονται, θα το κρατήσει εδώ μέχρι
της συντελείας των αιώνων, και από εδώ η Πρωτόθρονος Εκκλησία θα εξακολουθήσει να διακονεί όλη την Ορθοδοξία αλλά και όλη την ανθρωπότητα.  Και λέγω όλη την ανθρωπότητα, διότι το Πατριαρχείον δεν είναι μόνον θρησκευτικό ίδρυμα αλλά είναι και
εκπολιτιστικός θεσμός».

Ο Πατριάρχης ευχήθηκε ο νέος Μητροπολίτης Φθιώτιδος, ο οποίος θα εκλεγεί από τη Σύνοδο της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος, που συνέρχεται στις 8 Οκτωβρίου, «να φανεί άξιος διάδοχος του μακαριστού Νικολάου, να σας αγαπήσει, να σας αγκαλιάσει, και εσείς να τον σεβασθείτε, να τον υποδεχθείτε με πνεύμα υπακοής και ταπεινοφροσύνης, οι κληρικοί να είναι στο πλευρό του ως πολύτιμοι συνεργάτες του και να προάγεται το Εκκλησιαστικόν έργο της Μητροπόλεως σας προς Δόξαν Θεού».


Η προσκυνηματική επίσκεψη, είχε ως σκοπό να μεταφέρουν οι Φθιώτες διά ζώσης στον Παναγιώτατο το αίτημα της αγιοκατάταξεως του οσίου Γέροντος
Βησσαρίωνος, του Αγαθωνίτου, του Ελεήμονος Πνευματικού, αφού ήδη από τον περασμένο Ιούνιο είχε αποσταλεί ο σχετικός φάκελος αγιοκατατάξεώς του από την Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος.
«Η συγκίνησή μας είναι μεγάλη γιατί ο μακαριστός Νικόλαος θα έπρεπε να είναι
αυτή την στιγμή για να σας προσφωνήσει και για να υποβάλλει το αίτημα», ανέφερε στην προσφώνησή του ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Δημητριάδος και Αλμυρού κ. Ιγνάτιος
παρουσιάζοντας τους κληρικούς και τους πιστούς της Ιεράς Μητροπόλεως Φθιώτιδος.
«Όταν ρωτήθηκα εάν θα ίσχυε το προσκύνημα ένιωσα την ανάγκη να πω ναι, θα ισχύσει, γιατί έτσι θα ήθελε και ο αείμνηστος Νικόλαος. Να μην ακυρωθεί. Και εγώ απλώς ανέλαβα την υποχρέωση, ως Τοποτηρητής, να συνοδεύσω το ποίμνιο, τον Γενικό Αρχιερατικό, τον άγιο Ηγούμενο και όλους τους ανθρώπους που με συγκίνηση είναι μπροστά σας, υποβάλλοντας το αίτημα που έχει ήδη υποβληθεί και από την Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος για την αναγνώριση της αγιότητας του Γέροντος Βησσαρίωνος».
Ακολούθως τον Παναγιώτατο προσεφώνησαν ο Γενικός Αρχιερατικός Επίτροπος της
π. Νεόφυτος Ραφαηλίδης, καθώς και ο Αρχιμ. Γερμανός Γιαντσίδης,Ηγούμενος της Ιεράς Μονής Κοιμήσεως της Θεοτόκου Αγάθωνος, ο οποίος και αναφέρθηκε εκτενώς στον θαυμαστό βίο, στην καθημερινή παρουσία με τα πολλά θαύματα, τα οποία επιτελεί συνεχώς ο όσιος Γέροντας, όχι μόνο στην Φθιώτιδα αλλά και σε όλη την οικουμένη.

Είμαστε σήμερα εδώ και για έναν άλλο σκοπό για να σας μεταφέρουμε, εν όψει της εξέτασης του θέματος αγιοκατατάξεως του μακαριστού γέροντος της Μονής Αγάθωνος, Βησσαρίωνος του Αγαθωνίτου, το πιστεύω του λαού της για το πρόσωπο και το πνευματικό – ποιμαντικό και φιλανθρωπικό του έργο, για την αγία βιοτή του, τα θαύματα, τις εμφανίσεις και την πνευματική βιωματική σχέση που τον συνδέει με το πλήρωμα της κατά την Φθιώτιδα
Εκκλησίας. Περιέχονται βέβαια όλα τα αναγκαία στοιχεία στον οικείο Φάκελλο αλλά θεωρούμε πως η παρουσία μας εδώ, παρουσία αυτοπτών και αυτηκόων μαρτύρων, ανθρώπων που γνώρισαν, αναστράφηκαν, εξομολογήθηκαν και βίωσαν την χαρά της κοινωνίας μαζί του είναι μια ακόμα, ζωντανή τη φορά αυτή μαρτυρία για την
αγιότητα του γέροντος Βησσαρίωνος και την αγάπη του στο Θεό και τον άνθρωπο.
Σας ευχαριστούμε γιατί μας δεχθήκατε σήμερα, μας δώσατε τη μέγιστη χαρά να ασπασθούμε την δεξιά σας και να δεχθούμε την ευλογία Σας, γεγονός που αποτελεί για όλους εμάς σταθμό στην Εκκλησιαστική μας ζωή. « Εν ονόματι δε Κυρίου Ιησού
ευχαριστούντες, εκ βαθέων Σας ευχόμεθα υγείαν αδιάπτωτον και έτη
πολλά, για να ορθοτομήτε τον λόγο της αληθείας, « εν παντί τόπω
κυρίου» και προς δόξαν Θεού.»
Για το υποβληθέν αίτημα ο Παναγιώτατος ανέφερε, ότι θα το
εξετάσει η Κανονική Επιτροπή, η οποία μόλις ολοκληρώσει τη μελέτη
του φακέλου θα καταθέσει την σχετική έκθεση της στην Αγία και Ιερά
Σύνοδο του Οικουμενικού Θρόνου προκειμένου να αποφανθεί.


Facebook

Περισσότερες Ειδήσεις

Τελευταία Νέα

Editor's Pick