Στα δύσκολα θέματα που κλήθηκε από τη αρχή της θητείας της να αντιμετωπίσει, αναφέρθηκε μιλώντας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΛΑΜΙΑ FM-1 η Δήμαρχος Στυλίδας, Βιργινία Στεργίου.
«Ευτυχώς είμαι από την Στυλίδα και ξέρω καλό κολύμπι», τόνισε χαρακτηριστικά σημειώνοντας πως και στις μέρες των περιοριστικών μέτρων έχει δοθεί βαρύτητα στην εξυπηρέτηση του δημότη με κάθε τρόπο και σημαντικό ρόλο σε αυτό παίζουν οι λιγοστοί εργαζόμενοι».
«Φροντίζουμε τους Δημότες μας να μην τους λείψει τίποτα αυτές τις μέρες», τονίζει η κα Στεργίου διαβεβαιώνοντας πως θα υπάρξει έρευνα και για τους εργαζόμενους του Δήμου.

















