Μιλώντας για το θέμα των γερμανικών αποζημιώσεων στον ΛΑΜΙΑ FM-1 ο πρώην ευρωβουλευτής και προεδρος του κόμματος «Ελλάδα, ο Άλλος δρόμος» Νότης Μαριάς τόνισε ότι η Ελλάδα δεν παραιτήθηκε ποτέ από τις αποζημιώσεις.
«Το θέμα για εμάς δεν έκλεισε ποτέ και τώρα πρέπει να αξιοποιήσουμε την ευκαιρία,» τονίζει με νόημα ο κ. Μαριάς.
«Δεν αλλάζει συμπεριφορά ο Ερντογάν, θα συνεχίσει να προκαλεί και να προσβάλλει. Η Ελλάδα δέχτηκε να βρεθεί και η Τουρκία στην συνάντηση, αλλά χάσαμε την ευκαιρία να θέσουμε ορισμένους κανόνες και πλαίσια μέσα στα οποία προσκαλείται κάποιος να συμμετέχει σε ευρωπαϊκές διαδικασίες,» αναφέρει ο κ. Μαριάς για τα όσα εξελίχθηκαν στην Πράγα μεταξύ Κυριάκου Μητσοτάκη και Ταγίπ Ερντογάν.

















