Κάθε μέρα βλέπουμε απορριματοφόρα να κάνουν αποκομιδή σε ώρες αιχμής συγκεκριμένα στις 8.30 π.μ και στις 14.00 μ.μ με αποτέλεσμα να δημιουργείται έντονο κυκλοφοριακό πρόβλημα.Πρέπει να αλλάξει το πρόγραμμα από την υπηρεσία για να αποφύγουμε το κυκλοφοριακό ανέφερε ακροατής στον ΦΜ1.

















