Επιτέλους τέλος για την παλιά σημαία που όχι μόνο δεν κοσμούσε αλλά κυριολεκτικά δυσφημούσε και το εμβληματικό κτίριο και το ίδιο το εθνικό μας σύμβολο.
Η δημοσιοποίηση των παραπόνων δημοτών μέσα από τον FM-1 πύκνωναν το τελευταίο διάστημα για την σχισμένη σημαία.Είχε γίνει θέμα συζήτησης στην πόλη.
Ευήκοα ώτα αποφάσισαν την αντικατάσταση κάτι που έγινε σήμερα το πρωί με τους υπαλλήλους των Δικαστηρίων να υποστέλλουν την παλιά και να ανεβάζουν νέα γαλανόλευκη.


















