51χρονος βρέθηκε το απόγευμα της Πέμπτης στο νοσοκομειο Λαμίας τραυματισμένος στο χέρι από αδέσποτα σκάγια.
Ένα ακόμη ατύχημα στο κυνήγι σημειώθηκε σήμερα το απόγευμα όταν 67χρονος βγήκε με την καραμπίνα του να κυνηγήσει πουλιά σε αγροτική περιοχή στα Αργύρια της Δυτικής Φθιώτιδας.
Στην ίδια περιοχή ο 51χρονος φρόντιζε το περιβόλι του όταν ξαφνικά ένιωσε ένα κάψιμο στο χέρι του κάτω από τη μασχάλη.
Αρχικά πήγε στο ΚΥ Μακρακώμης όπου κρίθηκε αναγκαία η μεταφορά του στο νοσοκομείο Λαμίας.
Και ο κυνηγός όμως δεν προσπάθησε να αποφύγει τις ευθύνεε του αφού παρουσιάστηκε αυτοβούλως στο ΑΤ Σπερχειάδας και ενημέρωσε για το συμβάν.

















