Εντονη ανησυχία εκφράζεται ξανά το τελευταίο διάστημα για το θέμα της αιθαλομίχλης αφού τα τζάκια βρίσκονται σε πλήρη λειτουργία. Η αντικαρκινική εταιρεία κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για την λειτουργία των τζακιών αλλά και για τα υλικά που χρησιμοποιούνται για την καύση .
Ο πρόεδρος του ομίλου φίλων του δάσους κάλεσε τους πολίτες να προσέχουν τα υλικά που καίνε στο τζάκι τους ώστε να μην αποβούν επικίνδυνα για την υγεία των πολιτών . Εξέφρασε όμως και την απορία του για το γεγονός ότι πλέον δεν λειτουργούν οι σταθμοί μέτρησης στην Φθιώτιδα ενώ εκτός λειτουργίας έχει τεθεί και η συγκεκριμένη ενότητα της ιστοσελίδας της περιφέρειας Στερεάς .Δεν ξέρω αν η δράση ήταν ενταγμένη σε πρόγραμμα και αυτό ολοκληρώθηκε υπογράμμισε αλλά κανείς δεν γνωρίζει τι αναπνέουμε και σε τι επίπεδο βρίσκεται η έκταση της αιθαλομίχλης .

















