Συναγερμός σήμανε το πρωί της Τρίτης στην Πυροσβεστική Υπηρεσία έπειτα από εκδήλωση πυρκαγιάς στην Εύβοια, και συγκεκριμένα στην περιοχή του Αγίου Ιερεμία, η οποία υπάγεται στον Δήμο Διρφύων-Μεσσαπίων.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες από το μέτωπο, η αρχική εστία εντοπίστηκε σε ένα επιβατικό όχημα. Το αυτοκίνητο, το οποίο χρησιμοποιούσε ως καύσιμο υγραέριο, τυλίχθηκε στις φλόγες λίγο μετά τις 09:30 κάτω από συνθήκες που εξετάζονται από το ανακριτικό τμήμα.

Η ύπαρξη εξαιρετικά εύφλεκτου υλικού στο όχημα συνέβαλε στη γρήγορη ένταση της καύσης, με αποτέλεσμα οι φλόγες να ξεφύγουν γρήγορα από τον άξονα του δρόμου.
Το μέτωπο επεκτάθηκε με ραγδαίο ρυθμό στην παρακείμενη δασική έκταση, βρίσκοντας πρόσφορο έδαφος στη βλάστηση της περιοχής. Η ταχύτητα μετάδοσης της φωτιάς στο φυσικό περιβάλλον επέβαλε την άμεση αναβάθμιση του επιπέδου κινδύνου.
Η αντίδραση του κρατικού μηχανισμού υπήρξε ακαριαία. Ισχυρές επίγειες δυνάμεις της Πυροσβεστικής έφτασαν στο σημείο για να ανακόψουν την πορεία του μετώπου προς τα πυκνότερα τμήματα του δάσους. Οι πυροσβέστες επιχειρούν υπό δύσκολες συνθήκες, εστιάζοντας αρχικά στον περιορισμό της περιμέτρου. Λόγω της τοπογραφίας της περιοχής και της κρισιμότητας της κατάστασης στα πρώτα λεπτά, οι επικεφαλής των επιχειρήσεων έκριναν απολύτως αναγκαία την ενίσχυση από αέρος.
eviathema.gr

















